Over ons

S.V. Vredeburg is opgericht in 1974 en is een bloeiende schaakvereniging met ruim 50 leden in allerlei leeftijdscategorieën. Vredeburg geeft schaakopleidingen voor de jeugd op zowel de basisschool als de club. De oudere jeugd en de senioren spelen een interne competitie op de vrijdagavond.
Een computersysteem zorgt ervoor dat spelers altijd een tegenstander treffen van hun eigen speelsterkte. Dit betekent dat het voor zowel beginners als voor gevorderden altijd leuk en spannend is om mee te doen.

De vereniging komt met 4 teams uit in de bondscompetitie van de NHSB, de Noord-Hollandse Schaakbond. Het eerste zestal komt uit in de tweede klasse, het tweede zestal speelt in derde klasse, en twee viertallen spelen in de vierde klasse. In ieder seizoen (van half september tot eind mei) worden eveneens diverse evenementen en toernooien georganiseerd, zoals het kerst-, paas-, rapid- en snelschaaktoernooi.

Iedereen in Limmen en omgeving die geïnteresseerd is in de schaaksport kan op vrijdagavond vanaf 20:15 vrijblijvend eens komen kijken of meedoen in het mooie Cultureel Centrum Vredeburg in Limmen aan de Dusseldorperweg 64.

Jan Brantjes, voorzitter

Indruk speelavond

Kijk gerust verder...

Een altijd bijgewerkt overzicht met de schaaknieuwtjes.

Meer info

Plannen om lid te worden? Weten wat er op het programma staat? Alle informatie is hier te vinden.

½
Uitslagen & stand

Nieuwste stand in de interne competitie, of doorklikken voor toernooien etc.

Alle journalistieke hoogstandjes bij elkaar en nog sneller dan de krant ook.

Leren

Gratis materiaal om een betere schaker te worden.

SV Vredeburg speelt op vrijdagavond in:
Cultureel Centrum Vredeburg
Dusseldorperweg 64
1906 AL Limmen

Rij het dorp in vanuit Castricum of Heiloo over de Rijksweg, in het midden bij de stoplichten naar het oosten (Kerkweg), aan het eind van de straat vlak voor de kerk rechtsaf, na 100 m aan je linkerhand. Je hebt de zij-ingang van het gebouw nodig.

Plattegrond
Klik op de kaart voor meer opties